Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.4/6 Opinie: 14
- Stron:
- 376
- Czas nagrania:
- 16 godz. 22 min.
- Czyta:
- Maciej Motylski
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Czy wiesz, co motywuje Twoich pracowników?
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?
Jeśli rozumie, czym jest i jak działa skuteczne motywowanie pracowników - na pewno. Ta książka, której trzecie, rozszerzone wydanie trzymasz w rękach, może być w tej kwestii bardzo pomocna. Powstała bowiem na podstawie doświadczeń jej autorów i uczestników szkoleń menedżerskich, które autorzy prowadzili i prowadzą. Bazuje więc na realiach pracy w różnych firmach i rozmaitych branżach, co czyni ją tym bardziej wartościową pozycją.
Pochyl się nad zagadnieniem motywacji i:
- przyswój zasady, których warto się trzymać, by skutecznie motywować ludzi
- przyjrzyj się motywacji jako stałemu i zaplanowanemu procesowi
- poznaj najważniejsze teorie motywacji i sposoby ich zastosowania
- dowiedz się, co motywuje i co demotywuje polskich pracowników
Uwaga! W trzecim wydaniu książki znajdziesz dodatkowo między innymi ciekawą metodę komunikacji stworzoną przez Louise Evans - 5 Chairs 5 Choices
Wybrane bestsellery
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(27.03 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(34.59 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(31.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
O autorach książki
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał WręgaAnna Niemczyk — specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich i rozwojowych. Szkoli m.in. z zakresu komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, zarządzania w procesie zmian, inteligencji emocjonalnej, zachowywania równowagi między życiem zawodowym a osobistym oraz radzenia sobie ze stresem. Prowadzi warsztaty rozwoju osobistego oraz uczące współpracy wewnątrz firmy. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest współautorką Książki dla skutecznych szefów (Onepress, 2007). Publikuje m.in. w czasopismach „Personel i Zarządzanie” i „Marketing w Praktyce”. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Andrzej Niemczyk — prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe, trenerskie, negocjacyjne. Szkoli menedżerów na każdym szczeblu zarządzania. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem i współautorem ośmiu książek o zarządzaniu, sprzedaży, efektywności osobistej i prowadzeniu szkoleń. Jego artykuły o zarządzaniu można znaleźć w wielu czasopismach branżowych. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga - pozostałe książki
-
Zestresowany pracownik to pracownik nieefektywny. Zespół narażony na długotrwały stres nie może działać wydajnie. Niepewność, niepokój, lęk o to, co przyniesie przyszłość - ten związany z pracą, ale także z życiem prywatnym - to pożywka, na której rozwija się przewlekły stres. Jak sobie z tym rad...
Skuteczny szef. Kurs video. Jak wspierać podwładnych i utrzymać ich efektywność w trudnych sytuacjach Skuteczny szef. Kurs video. Jak wspierać podwładnych i utrzymać ich efektywność w trudnych sytuacjach
(39.59 zł najniższa cena z 30 dni)44.55 zł
99.00 zł(-55%) -
Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podręcznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi Cię m.in. w trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzę na temat teorii motywowania oraz rzetelną charakterystykę polskiego pracownika. Dowiesz się też, jak do procesu motywo...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(29.49 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem — potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami — ...
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone
(27.45 zł najniższa cena z 30 dni)30.20 zł
54.90 zł(-45%) -
Na temat zarządzania ludźmi napisano już wiele książek. Ta jednak jest wyjątkowa. Jej autorzy to wieloletni menedżerowie, którzy zarządzania uczyli się sami, krok po kroku, w polskich warunkach. Dobrze znają problemy, z jakimi na co dzień zmaga się szef, a ponieważ są równocześnie trenerami, potr...
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone
(49.50 zł najniższa cena z 30 dni)54.45 zł
99.00 zł(-45%) -
Najlepszych szefów nie poznaje się po świetnie skrojonym garniturze ani eleganckiej garsonce. Jakości nie zagwarantują też drogie studia czy twardy charakter. Najwybitniejsi menedżerowie stali się elitą w swoim fachu po wielu latach ciężkiej pracy… nad sobą. To właśnie dzięki ich st...
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi
(38.50 zł najniższa cena z 30 dni)42.35 zł
77.00 zł(-45%) -
Trzecie wydanie tej bestsellerowej książki powstawało na przełomie 2011 i 2012 roku, w trakcie dużych zawirowań na rynkach finansowych, niepewności co do przyszłości strefy euro i globalnej recesji. Zostało uzupełnione o treści pomagające szefom sprzedaży i handlowcom zwiększyć skuteczność w trud...
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III
(29.49 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Jak sprawić, żeby Twoi podwładni wykonywali swoje obowiązki z zaangażowaniem? Co najsilniej motywuje Polaków? Jak przygotować i wdrożyć skuteczny plan motywacyjny? Które teorie motywowania sprawdziły się w praktyce? Autorzy tego praktycznego podręcznika odpowiadają na wszystkie wątp...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(29.49 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Długotrwały stres to we współczesnym świecie jeden z najpoważniejszych czynników chorobotwórczych. Według szacunków ekspertów nawet 70 procent wszystkich wizyt u lekarzy spowodowanych jest dolegliwościami wynikającymi z silnego, przewlekłego stresu. Od obniżonej odporności na rozmaite infekcje, p...
Pokonaj stres. Kurs video. Jak zadbać o odporność psychiczną w obecnej i każdej trudnej sytuacji Pokonaj stres. Kurs video. Jak zadbać o odporność psychiczną w obecnej i każdej trudnej sytuacji
(35.55 zł najniższa cena z 30 dni)35.55 zł
79.00 zł(-55%) -
Dzięki szkoleniu Sztuka kierowania zespołem handlowym. Coaching handlowców. Kurs video dowiesz się, jak zbudować, prowadzić i doskonalić zespół handlowców. Poznasz nowe i sprawdzone narzędzia kierowania działem sprzedaży.
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Coaching handlowców. Kurs video Sztuka kierowania zespołem handlowym. Coaching handlowców. Kurs video
(27.65 zł najniższa cena z 30 dni)31.60 zł
79.00 zł(-60%) -
Książek, podręczników, poradników, samouczków negocjacji w każdej księgarni można znaleźć mnóstwo. Pewnie dlatego, że skuteczne negocjowanie jest po prostu trudne. A może także dlatego, że praktycznie każdy z nas w trakcie swojej praktyki szkolnej, zawodowej czy w życiu prywatnym zmuszony jest cz...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%)
Ebooka "Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Beata Michalska Blog Michalska BeataRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów.” została wielokrotnie doceniona przez czytelników, w końcu to już 3 wydanie. Książka, którą masz przed sobą składa się z czterech części: Praktyka Motywowania, Motywacja Jako Proces, Teoria Motywacji oraz Co Motywuje Polskich Pracowników W tym wydaniu dodatkowo opisane jest Motywowanie Dzisiaj, w którym Autorzy podkreślają konieczność nowego typu liderstwa, takiego w trudnych czasach, które będzie nastawione nie tylko na wysoką skuteczność, ale też na empatię. Dopisanie tego rozdziału uważam za znaczącą wartość dodaną, jest on bardzo praktyczny i pomocny w obecnych czasach, nie tylko dla kandydatów na liderów, ale również dla doświadczonych menedżerów zespołów. Autorzy są wieloletnimi trenerami biznesu i szefami i swoją książkę kierują do osób nazywanych szefami. Po przeczytaniu książki sądzę, że w ujęciu Autorów, „szef” to każda osoba, która ma podwładnych. Najbardziej poleciłabym tę książkę początkującym liderom, głównie ze względu na bardzo szeroki rozdział Praktyka Zarządzania, w którym znajdą nie tylko wyjaśnienia napisane przez Autorów, ale bardzo obszerne wypowiedzi menedżerów - praktyków, pracujących na różnych poziomach struktur zarządzania. Opinie tych bardzo wielu osób zarządzających z różnych branż (nazywanych w książce ekspertami), to duża zaleta tej książki - można powiedzieć, że treść szkoleniowa jest wzbogacona wywiadami z praktykami, od których warto się uczyć. I tak na przykład, Angelika Śniegocka (dyrektor personalna, ista Shared Services) mówi: „Zgłębienie tematu auto motywacji szefa uważam za strzał w dziesiątkę. Organizacje wymagają od nas szefów, że będziemy motywować swoich pracowników, świecić przykładem, a niewielu bierze pod uwagę, że szef to też człowiek i jak każdy inny pracownik ma prawo mieć słabszy dzień i sam czasem doświadcza problemów z własną motywacją.” Wartościowe spostrzeżenie, które potwierdzi każdy doświadczony menedżer. Firma „ista Shared Services” pojawia się również jako case study wdrożenia planu szkoleń i ustrukturyzowania zasad nagradzania i awansów jako narzędzia motywacyjnego nazwanego „motywowanie przez rozwój”. Dla mnie, doświadczonej menedżerki, największą zaletą jest rozdział zawierający wyniki badań „Polska mapa motywacji” wraz z kwestionariuszem badawczym. Kwestionariusz został przetestowany w jednej z dużych firm na ponad 300 osobach, a następnie badanie zostało przeprowadzone na ponad tysiącu osobach. W książce zawartych jest kilka tabel, a szczegółowe wyniki można pobrać ze strony wydawnictwa Helion wskazanego linku. Z tego typu wynikami badań mamy najczęściej do czynienia w książkach anglojęzycznych. Badania te są przeprowadzane na innych kulturowo społeczeństwach, więc to, że tu mogę zapoznać się z badaniami Polaków jest dla mnie szczególnie interesująca. Autorzy zwracają uwagę, że motywowanie to nie manipulacja. Pracownicy będą realizować cele wtedy, gdy będą rozumieli ich sens i cele te będą z pracownikami uzgodnione. Dobrze więc nauczyć się właściwych sposobów komunikowania oraz uczciwych i rzetelnych sposobów nagradzania i wspierania realizacji zadań. W książce podkreślone jest spostrzeżenie, że narzędzia motywowania powinny być poza finansowe, jako że pieniądze to czynnik higieny, a nie motywacja długoterminowa. Myślę, że przekonał się o tym każdy szef, który spodziewał się, że pracownik po otrzymaniu podwyżki czy premii będzie zmotywowany już na zawsze. W najbardziej obszernym rozdziale książki „Praktyka motywowania” Autorzy wydzielają 13 zasad - każda z nich jest umówiona z przykładami. Na szczególną uwagę moim zdaniem zasługuje zasada druga: motywowanie zacznij od siebie. Często książki o motywowaniu pracowników pomijają ten aspekt, który jest niezwykle ważny. Tak jak dzieci najczęściej uczą się poprzez obserwacje rodziców, a nie poprzez słowa, tak pracownicy działają obserwując swojego szefa. Dlatego dbanie o własną motywację poprzez zdobycie samoświadomości oraz wdrożenie konkretnych zasad jest dla motywowania zespołu kluczowe. Część praktyczną uzupełnia krótkie podsumowanie (15 stron) wymieniające teorie motywacji, które stoją za treścią tej książki. Dla czytelnika, który byłby ciekawy teoretycznych aspektów motywowania, może to być lista do sięgnięcia do innych szczegółowych opracowań. Niedosyt wzbudziły we mnie ilustracje Michała Wręgi (znanego polskiego muralisty, który przez pozostałych Autorów jest wskazywany jako równorzędny autor książki), na które przyznam bardzo liczyłam. Jednakże niestety ilustracje w tym formacie i w czarno-białym wydaniu są dla mnie mało przekonujące. Aby oddać styl Autorów proponuję kilka cytatów. „Osoba osoba szefa jest kluczowa do tego, żeby pracownicy byli zadowoleni ze swojego miejsca pracy. Prawie zawsze przychodzimy dla firmy, ale rezygnujemy z niej po to, żeby odejść od konkretnej osoby, z reguły od szefa.” „Motywuj umożliwiając rozwój, ale postaw na rozwój zrównoważony.” „Za mało bodźców to wynudzenie, a za dużo to wypalenie. Pośrodku jest optymalny poziom motywacji.” „Nie oczekuj, że motywacja trwa wiecznie.” „Prowadząc szkolenia z motywowania, czasami spotykam się z wyobrażeniem, że jeśli szef zakasze rękawy i pozna wszelkie możliwe tajniki, to motywacja jego pracowników będzie z dnia na dzień coraz większa. Nawet nie podejmując dyskusji dość stanowczo mówię, że jest to niemożliwe.” „Robię to co muszę, żeby móc robić to co chcę. Kiedy wykształcę w sobie zdrowy rytuał realizowania zadań, może się okazać, że dzięki szybkiemu wykonaniu czynności koniecznych, będę mógł szybciej zająć się tym czym chcę.”
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9547-3, 9788328395473
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-01-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2707-8, 9788383227078
- Data wydania ebooka:
- 2023-01-10 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-832-2597-5, 9788383225975
- Data wydania audiobooka:
- 2023-01-18 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 180130
- Rozmiar pliku Pdf:
- 33.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 18.5MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 792.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Trudne czasy potrzebują nowych liderów
- Kierowanie z sercem
- Empatia
- Zauważanie emocji i radzenie sobie z obawami
- Narzekać czy nie narzekać?
- Błędy, prototypy i groźny perfekcjonizm
- A co szef może zrobić dla samego siebie?
- Motywowanie dzisiaj okiem doświadczonych menedżerów
- ROZDZIAŁ 1. TRZYNAŚCIE PRAKTYCZNYCH ZASAD MOTYWOWANIA POZAFINANSOWEGO
- Zasada pierwsza: Motywowanie wymaga prawidłowej komunikacji
- Siła informacji zwrotnej
- Krytyka emocjonalna a krytyka rzeczowa - dwa przeciwieństwa
- Po co krytykujemy?
- Czego nie mówić - słowa, stwierdzenia zmieniające całość wypowiedzi
- Kiedy szef dostaje "czerwoną kartkę", a kiedy pojawia się "zielone światło"?
- Nie tylko suche fakty się liczą
- Czy rzeczywiście szkoda czasu na przygotowanie się do przekazania krytyki?
- Jak pracownicy karzą swoich. przełożonych?
- Zasada pierwsza w praktyce: Metoda 5Chairs-5Choices®
- Na spotkaniu firmowym - to, co i jak powiemy, ma znaczenie
- Drapieżny szakal i empatyczna żyrafa
- Po co nam ten zwierzyniec?
- Na zakończenie
- Zasada druga: Motywowanie zacznij od siebie
- Niespójne zachowania szefa
- Grupy ryzyka utraconej motywacji
- Pułapka zamrożonej konsekwencji
- Za kulisami, czyli kiedy szef motywuje sam siebie
- Zasada trzecia: Nie motywuj bez podania celu
- Katedra w Barcelonie
- Zrozumieć innych
- Zrozumieć zadanie
- Menedżer ds. motywacji - w sporcie i nowoczesnej organizacji
- Zasada czwarta: Nieosiągalne cele demotywują
- Nieśmiertelny SMART
- Motywacja i stres - prawidłowa niepewność celu
- SMART w wersji max
- Zasada piąta: Wspólne określenie celu motywuje
- Ustalenia wspólne i ustalenia zastrzeżone dla szefa
- Motywacja a styl zarządzania
- Zasada szósta: Nie motywuj innych, dopóki nie poznasz ich potrzeb
- Nie dla wszystkich to samo
- Identyfikacja potrzeb całej firmy
- Zasada siódma: Motywuj, umożliwiając rozwój
- Motywowanie przez rozwój - delegowanie
- Dlaczego nie delegujemy?
- Motywowanie przez rozwój - szkolenia
- Motywowanie przez rozwój - umożliwienie kształcenia poza firmą
- Zasada ósma: Nie oczekuj, że motywacja trwa wiecznie
- Niewdzięczni motywowani
- Motywacja dzielona na mniejsze
- Zasada dziewiąta: Motywuj, dostrzegając sukcesy
- Siła "głasków"
- Motywowanie w trudnych warunkach - pracownicy firm produkcyjnych
- Zasada dziesiąta: Etyczne współzawodnictwo motywuje
- Jak stworzyć zdrowe współzawodnictwo?
- Od współzawodnictwa do szkodliwej rywalizacji
- Grywalizacja. Jak ją wykorzystać do motywowania i nie narazić się na śmieszność
- Zasada jedenasta: Elitarność motywuje
- Specjalne przywileje i nagrody
- Specjalne zadania i elitarność grupy
- Zasada dwunasta: Przynależność do grupy motywuje
- Grupy elitarne i atrakcyjni pracodawcy
- Zasada trzynasta: Motywowanie wymaga dobrej atmosfery
- Jak się zachowujemy w każdym ze "stanów Ja"?
- Jak to wszystko wpływa na motywację?
- Bezpieczna atmosfera
- Zasada pierwsza: Motywowanie wymaga prawidłowej komunikacji
- ROZDZIAŁ 2. INNE ASPEKTY MOTYWOWANIA W PRAKTYCE
- Nietypowe przykłady motywacji
- Nietypowe przykłady motywacji
- Koty
- Książki i muzyka dla najlepszych
- Dyrektorzy serwują poczęstunek
- Obiad na koszt szefa
- Kącik rozmów
- Galeria portretów
- Szkolenia inne niż zwykle
- Spotkanie z najwyższymi
- Spełniamy marzenia
- "Wyszalnia"
- Chwalipięty
- Zamiana ról
- Dzień świętowania
- Smakołyki
- Moje ładne biurko
- Ciasto własnego wyrobu
- Zaoszczędzimy twój czas
- "Kolekcja odzieży roboczej"
- Pieniądze na usprawnienia firmy
- Wizyta rodziny
- Gdzie kończy się motywowanie, a zaczyna manipulowanie?
- Techniki manipulacyjne wykorzystywane do pozornego motywowania
- Najważniejsze kwestie motywowania finansowego
- Zarobki podwładnych
- Skutki złych rozwiązań
- ROZDZIAŁ 3. MOTYWUJĄCE DZIAŁANIE ORGANIZACJI
- ROZDZIAŁ 4. NAJWAŻNIEJSZE TEORIE MOTYWACJI I ICH ZASTOSOWANIE W PRAKTYCE
- Teorie motywacji
- Historia motywacji
- Teoria dwuczynnikowa
- Teoria X i teoria Y
- Teoria Davida McClellanda
- Teoria oczekiwań
- Teoria sprawiedliwości
- ROZDZIAŁ 5. POLSKA MAPA MOTYWACJI
- Kwestionariusz "Polska Mapa Motywacji 2.0"
- Zastosowane pojęcia
- Motywatory oczekiwane przez pracownika - wyniki dla całej grupy (n = 1161)
- Jak motywują pracodawcy - wyniki dla całej grupy (n = 1161)
- Różnica motywacyjna
- Co motywuje pracowników różnych płci
- Jak motywują pracodawcy według opinii płci
- Różnica motywacyjna wg płci
- Kwestionariusz "Polska Mapa Motywacji 2.0"
WPROWADZENIE
MOTYWOWANIE DZISIAJ
CZĘŚĆ I. PRAKTYKA MOTYWOWANIA
CZĘŚĆ II. MOTYWACJA JAKO PROCES
CZĘŚĆ III. TEORIA MOTYWACJI
CZĘŚĆ IV. CO MOTYWUJE POLSKICH PRACOWNIKÓW?
O AUTORACH
BIBLIOGRAFIA
Onepress - inne książki
-
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.59 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(31.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(31.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(49.77 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga (14) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(7)
(5)
(2)
(0)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii