Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
- Autor:
- Adrian Prościak
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 280
- Czas nagrania:
- 6 godz. 0 min.
- Czyta:
- Aleksander Bromberek
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ich firmie, a po drugie w możliwie najlepszej cenie... Przy czym wyrażenie "najlepsza cena" dla zakupowca oznacza coś wręcz przeciwnego niż dla handlowca. W związku z tym sprzedawcy nieustannie uzbrajają się w nowe triki, przed którymi uczą się bronić zakupowcy ― i tak to się toczy.
Autor tej książki wie, o czym pisze. Jako zakupowiec bowiem jest aktywny od wielu lat, zakupy to jego źródło utrzymania, ale też wielka pasja, którą zdecydował się podzielić z czytelnikami za pośrednictwem tego poradnika. Jeśli zatem chcesz przyswoić główne zasady rządzące zakupami i skorzystać zarówno z przystępnie zaprezentowanej wiedzy teoretycznej, jak i doświadczeń praktyków, nie czekaj ― czytaj!
W książce:
- Podstawowe terminy i zasady związane z zakupami w biznesie
- Reguły rządzące negocjacjami
- Wskazówki, jak z sukcesem wybrać dostawców i poddać ich audytowi
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(31.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(42.21 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
O autorze książki
Adrian ProściakAdrian Prościak – pracuje w korporacji, która posiada 55 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Funkcjonuje w międzynarodowym i wielokulturowym środowisku, prowadząc rozmowy z wieloma narodowościami. W strukturach organizacji zajmuje się zaopatrzeniem produkcji w surowce i części zamienne do maszyn. Wdraża również systemy optymalizacyjne takie jak lean, kaizen czy 5S, jest także trenerem wewnętrznym. Rozwija własny biznes – jest właścicielem marki Drewnoluby (drewnoluby.creatorsunion.site), która produkuje wysokiej jakości drewniane dodatki osobiste i wystroju wnętrz. Ustala strategie, zajmuje się produkcją i wdrażaniem optymalizacji. Dzięki jego strategii w okresie pandemii, w czasach rosnącej inflacji firmie udało się trzykrotnie obniżyć ceny produktów i pozyskać znaczących klientów. Nauczaniem zajmuje się od 2017 roku. W roku akademickim prowadzi zajęcia w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu i w Opolu; wypracował kilka autorskich metod nauczania, dzięki czemu średnia ocen jego studentów nie jest niższa niż 4,5. Uczy logistyki, zarządzania, zaopatrzenia, jakości i transportu. Opiera się na wiedzy i doświadczeniu praktyków. Wszystkie kursy przygotowuje z myślą o przekazaniu skondensowanej wiedzy będącej zbiorem wieloletniego doświadczenia pracy w dużych korporacjach, na uniwersytetach i w biznesie. Jego kursy zawierają cenne wskazówki, które pozwalają osiągnąć natychmiastowe efekty. Tłumaczy zagadnienia w prosty sposób, na przykładach, używając modeli i schematów, do problemów podchodzi innowacyjnie i kreatywnie. A to wszystko w myśl zasady: „Ważne jest to, aby każdego dnia czynić świat lepszym, czyniąc lepszymi nas samych”. Więcej informacji: https://adrian.creatorsunion.site.
Adrian Prościak - pozostałe książki
-
W kursie tym przedstawiona jest wiedza praktyczna, jak tworzyć nowe produkty i usługi. Czytelnik dowie się, czym się one różnią i jak zarządzać ich wytwarzaniem. Czytelnik dowie się, w jaki sposób zbadać rynek jeszcze przed stworzeniem prototypu oraz jak wytworzyć produkt, który zacznie się sprze...
Praktyczny kurs tworzenie produktów i usług oraz zarządzanie produkcją Praktyczny kurs tworzenie produktów i usług oraz zarządzanie produkcją
-
Zostań mistrzem zarządzania czasem i zdobądź niezwykle ważne umiejętności przekładające się na jakość wykonywanej pracy. Utrata kontroli nad cyklem dnia i brak planowania zadań często prowadzą do większego stresu, zaniedbywania obowiązków i niedotrzymywania terminów. Zwłaszcza w dynamicznym środo...
Zarządzanie czasem w IT. Kurs video. Zwiększ swoją produktywność w pracy Zarządzanie czasem w IT. Kurs video. Zwiększ swoją produktywność w pracy
(39.59 zł najniższa cena z 30 dni)54.45 zł
99.00 zł(-45%) -
Negocjacje biznesowe są kluczowe z punktu widzenia skuteczności biznesowej kupców. Niejednokrotnie kupiec spotyka się ze sprzedawcą przy jednym stole by wynegocjować warunki umowy. Zaczyna się swoiste przeciąganie liny. Każda ze stron próbuje wygrać dla siebie jak najwięcej. Książka ta pomoże każ...
-
E-book ten dostarcza czytelnikowi kompleksowego przeglądu na temat wyboru i audytu dostawców, prezentując różne metody, strategie i narzędzia niezbędne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu dostawcami. Wszystkie omówione koncepcje są oparte na źródłach naukowych i branżowych, co gwarantuje wiarygo...
-
Praca zakupowca niesie za sobą wiele możliwości rozwoju, ale i zagrożeń. To odpowiedzialna funkcja, którą powinni pełnić ludzie godni zaufania, rzetelni ale i otwarci na ludzi i samorozwój. Wiedza przedstawiona w tym kursie może stać się podstawą do polepszenia własnych umiejętności, ale i wstępe...
-
Dla kogo jest ten kurs? Kurs jest skierowany dla tych osób, które są zdeterminowane by robić więcej w tym samym czasie. Jeśli czujesz że marnujesz swój czas, jesteś zbyt mało wydajny, mógłbyś robić więcej w tym samym czasie a jedno...
-
W zarządzaniu finansami bardzo często głównym problemem jest to, że nie planuje się swojego miesięcznego budżetu i nie kontroluje się wydatków. Niejednokrotnie więcej czasu poświęca się na wyborze nowego smartfona czy butów niż na planowanie swojego budżetu. Skupienie się na własnych finans...
-
O czym będzie ten kurs? Systemy optymalizacyjne oraz wiedza w jaki sposób wyszczuplać procesy staje się krytyczna. Ma to związek z pogłębiającym się kryzysem, rosnąca inflacją i wzrostami cen energii i surowców. W dzisiejszych czasach ten, kto nauczył się optymalizować procesy, wyszczuplać pro...
Ebooka "Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-289-0669-3, 9788328906693
- Data wydania książki drukowanej:
- 2024-02-13
- ISBN Ebooka:
- 978-83-289-1310-3, 9788328913103
- Data wydania ebooka:
- 2024-02-13 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-289-1360-8, 9788328913608
- Data wydania audiobooka:
- 2024-03-04 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 210776
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.8MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 430.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Sprzedaż
Spis treści książki
- Lekcja 1. Zarządzanie zakupami
- Czym są zakupy?
- Czym jest zarządzanie zakupami?
- Sourcing a procurement
- Sourcingowe modele zakupowe
- Przebieg procesu zakupowego
- Grupa przedmiotów zakupu
- Strategie zakupowe
- Analiza procesów zakupu w organizacji
- Lekcja 2. Zarządzanie zmianą, strategie oceny i rozwoju dostawców
- Kryteria wyboru dostawców
- Metody wyboru dostawcy
- Procedura wyboru dostawców
- Zarządzanie zmianą
- Rodzaje zmian
- Źródła zmian
- Lekcja 3. Dokumentacja w procesie zakupowym
- Czym jest dokumentacja w procesie zakupowym?
- Po co nam dokumentacja w zakupach?
- Rodzaje dokumentacji zakupowej
- Przykłady dokumentacji zakupowej
- Praktyczny sposób rozmawiania z dostawcami przy problemach
- Lekcja 4. Regulacja kompetencji w zakupach. Struktury organizacyjne w zakupach
- Rodzaje kompetencji
- Poziomy zarządzania kompetencjami
- Cele zarządzania kompetencjami
- Wykorzystanie potencjału pracowników
- Kompetencje dobrego zakupowca
- Struktury organizacyjne w zakupach
- Lekcja 5. Kompetencje i rozwój zawodowy kupca
- Jakie kompetencje powinien mieć kupiec?
- Jakie cechy charakteru powinien mieć kupiec?
- W jakich dziedzinach powinien rozwijać się kupiec?
- Jakich umiejętności powinien nabywać kupiec?
- Idealny kupiec
- Jakich umiejętności nabywa kupiec wraz z doświadczeniem?
- W jakich kierunkach może rozwijać się kupiec?
- Gdzie szukać wiedzy na temat zakupów, technik zakupowych i rozwoju osobistego kupca?
- Lekcja 6. Triki i techniki sprzedawców
- Etap I. Łowienie ryb
- Etap II. Prezentacja firmy
- Etap III. Ofertowanie
- Etap IV. Codzienne negocjacje
- Etap V. Benchmarking
- Etap VI. Przetarg
- Etap VII. Negocjowanie warunków kontraktu
- Etap VIII. Egzekwowanie terminu dostaw, warunków kontraktu, reklamacje
- Etap IX. Spijanie śmietanki. Spotkania świąteczne
- Lekcja 7. Zarządzanie projektami zakupowymi
- Czym jest projekt?
- Przykłady projektów zakupowych
- Zarządzanie projektem
- Fazy realizacji projektu
- Ocena projektu
- Narzędzia do zarządzania projektami
- Hipotetyczny projekt zakupowy - wdrożenie nowego materiału
- Podsumowanie części I
- Wstęp do negocjacji biznesowych
- Psychologia negocjacji
- Style negocjacyjne
- Przygotowanie do negocjacji
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Budowanie relacji
- Tworzenie wartości w negocjacjach
- Taktyki negocjacyjne
- Negocjowanie w różnych kulturach
- Negocjacje przez telefon i e-mail
- Wykorzystanie czasu w negocjacjach
- Negocjowanie z autorytetami
- Rola emocji w negocjacjach
- Negocjowanie cen i rabatów
- Zabezpieczanie interesów w umowach
- Negocjacje w zespołach i organizacjach
- Rozwiązywanie konfliktów i mediacja
- Negocjacje w zakresie współpracy i partnerstwa
- Negocjowanie z konkurencją
- Sekrety skutecznych negocjatorów
- Kierowanie negocjacjami z udziałem wielu stron
- Negocjacje w zakresie fuzji i przejęć
- Negocjowanie z dostawcami i odbiorcami
- Negocjacje w sektorze publicznym
- Negocjacje w sektorze finansowym
- Negocjacje w sektorze technologicznym
- Negocjacje w sektorze energetycznym
- Etyka w negocjacjach biznesowych
- Pułapki w negocjacjach biznesowych
- Podsumowanie i rozwój umiejętności negocjacyjnych
- Wprowadzenie do wyboru i audytu dostawców
- Definiowanie wymagań dla dostawców
- Komunikowanie wymagań dostawcom
- Tworzenie listy potencjalnych dostawców
- Techniki selekcji dostawców
- Kryteria oceny dostawców
- Analiza SWOT jako narzędzie oceny dostawców
- Wykorzystanie analizy kosztów całkowitych (TCO) w procesie wyboru dostawców
- Rola umów ramowych w zarządzaniu dostawcami
- Negocjacje z dostawcami
- Monitorowanie ryzyka dostawcy i zarządzanie nim
- Tworzenie i utrzymywanie relacji z dostawcami
- Wykorzystanie technologii w zarządzaniu dostawcami
- Audyt dostawców - cele i zakres
- Proces audytu dostawców - planowanie i przygotowanie
- Wykorzystanie wskaźników KPI w audycie dostawców
- Ocena jakości produktów i usług dostawcy
- Audyt systemów zarządzania środowiskowego dostawców
- Audyt zgodności z regulacjami prawnymi i standardami branżowymi
- Audyt zabezpieczeń i ochrony danych dostawców
- Audyt zgodności z normami etycznymi i społecznymi
- Wykorzystanie audytów jako narzędzia do ciągłego doskonalenia dostawców
- Audyt finansowy dostawców
- Ustalanie i śledzenie celów poprawy po audycie dostawców
- Skuteczne komunikowanie wyników audytu dostawcom
- Współpraca z dostawcami w celu osiągnięcia poprawy efektywności łańcucha dostaw
- Wykorzystanie audytów do identyfikacji ryzyka w łańcuchu dostaw i zarządzania nim
- Wykorzystanie audytów jako narzędzia do zwiększenia konkurencyjności firmy
- Benchmarking w zarządzaniu dostawcami
- Plusy korzystania z zewnętrznych firm audytorskich
- Podsumowanie i przyszłość audytów dostawców w kontekście globalizacji i innowacji
Wstęp
Część I. Zakupy w biznesie - podstawy
Część II. Negocjacje biznesowe. 30 rozdziałów mistrzostwa
Część III. Wybór i audyt dostawców
Podsumowanie książki
Onepress - inne książki
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(27.03 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(34.59 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Adrian Prościak (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)